Over ons
IP Administraties is een administratiekantoor in de breedste zin van het woord. Wij werken met de nieuwste technologieën, waardoor naast het traditionele boekhouden ook de mogelijkheid bestaat tot online boekhouden.
We zijn kleinschalig en staan dichtbij de klant. Samen met u werken we voor het beste resultaat. Dat doen we pro actief, accuraat en assertief.
Voor de ondernemer/starter verzorgen we:
- Advies
- Aangifte
- BTW
- Rechtsvorm
- Jaarrekening
- Online
Voor de particulier verzorgen we:
- Belastingaangifte
- Toeslagen
Daarnaast verzorgt IP Administraties interim werkzaamheden, bijvoorbeeld bij pieken of ter vervanging van zwangerschapsverlof.
Historie
In 1992 begon ik, Ingrid Pieper (IP), met mijn carrière in de administratieve dienstverlening. 18 jaar lang was ik dienst van diverse kantoren, waarin ik veel ervaring op heb gedaan. Sinds 2010 ben ik zelfstandig verder gegaan en is het aantal opdrachtgevers gestaag gegroeid. Vanuit mijn kantoor in Almelo hoop ik mijn klanten nog vele jaren van dienst te mogen zijn.
Nieuws
Subsidieregelingen energie-innovatie en verduurzaming
Dit voorjaar stelt het ministerie van EZK meerdere subsidieregelingen open voor energie-innovatieprojecten en voor verduurzaming van de industrie. In totaal is een budget beschikbaar van € 270 miljoen. Er gaat € 74 miljoen naar de regelingKeuze te laat gemaakt
Ingekomen werknemers, die onder de 30%-regeling voor de loonbelasting vallen, kunnen kiezen voor gedeeltelijke buitenlandse belastingplicht voor de inkomstenbelasting. Door die keuze zijn zij vrijgesteld van de belastingheffing in box 3, metOvertollige liquiditeiten onderneming
De vraag of een vermogensbestanddeel ondernemingsvermogen of privévermogen vormt, is in beginsel afhankelijk van de wil van de ondernemer. Zijn keuzevrijheid wordt beperkt door de grenzen van de redelijkheid. Die grenzen worden overschreden