Administratie omgeving Rijssen
Zoekt u een administratiekantoor in omgeving Rijssen die voor uw bedrijf de boekhouding kan verzorgen? Of het nu gaat om loonadministratie, jaarrekeningen of belastingaangifte, bij IP Administraties kunt u met een gerust hart uw administratie onderbrengen. Wij werken vanuit ons kantoor in Almelo en kunnen uw volledige administratie uit handen nemen. Wij kunnen bij u langskomen voor een kennismakingsgesprek waarin u uw wensen kenbaar kunt maken. Naast administratie kunnen wij u ook van advies voorzien en zelfs bij u op kantoor interim werkzaamheden verrichten bij pieken of bijvoorbeeld een zwangerschapsverlof.
Administratiekantoor omgeving Rijssen
Als administrateur in de omgeving Rijssen werken wij naast het traditionele boekhouden ook met de nieuwste technologieën en kunnen dus ook online de boekhouding verzorgen. Particulieren, starters, ZZP’ers en MKB-ers kunnen allemaal bij ons terecht. Of u nu een kleine of grote onderneming heeft, de administratie kan vaak een onderdeel vormen waar u niet alle kennis over heeft. Dit geldt uiteraard met name voor de groep starters. Wij kunnen starters helpen met het inrichten van de administratie. Verder kunnen wij advies geven over boekhoudpakketten, de voorwaarden waar facturen aan moeten voldoen, of u een zakelijke rekening zou moeten openen e.d. Allemaal zaken waar IP Administraties u bij kan ondersteunen.
Administratie voor Starters
Voor starters zijn de eerste jaren erg belangrijk omdat u gebruik kunt maken van verschillende regelingen en u zelf misschien niet zo goed weet waar u allemaal recht op hebt en waar u op moet letten. Uw aangifte uitbesteden aan een professionele administrateur omgeving Rijssen geeft daarom niet alleen een geruststellend gevoel maar kan u ook geld opleveren (of boetes voorkomen). Neem contact met ons op voor uw administratie in omgeving Rijssen via 0546 843 395 of e-mail ons via info@ipadministraties.nl. Wij maken graag kennis met u en uw onderneming.
Nieuws
Wetsvoorstel implementatie BTW-tarievenrichtlijn
Op 5 april 2022 heeft de Raad van de Europese Unie de BTW-tarievenrichtlijn vastgesteld. De BTW-tarievenrichtlijn wijzigt de BTW-richtlijn 2006. De BTW-tarievenrichtlijn verplicht de lidstaten om twee onderdelen in de nationale wet in te voeren. HetTijdstip indiening verzoek toepassing 30%-regeling
Voor uit het buitenland aangeworven werknemers is onder voorwaarden de 30%-regeling van toepassing. Deze regeling houdt in dat 30% van de totale bruto beloning van de werknemer als onbelaste vergoeding kan worden betaald. Een verzoek om toepassingSloopauto’s verkocht onder margeregeling
Ondernemers, die gebruikte goederen verkopen, kunnen de margeregeling voor de omzetbelasting toepassen. Voorwaarde is dat de goederen worden ingekocht van een niet-belastingplichtige voor de omzetbelasting of onder toepassing van de margeregeling